x

15% zniżki na wszystkie diety z kodem rabatowym start15

Najczęściej zadawane pytania

  • Najpierw zdecyduj który plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. Wszystkie nasze diety ograniczają spożywanie mięsa. Mamy szeroki wybór diet – od tych z niewielką ilością czerwonego mięsa aż do całkowicie wegańskiej diety.

  • Wegetarianizm dopuszcza produkty pochodzące od zwierząt natomiast wyklucza mięso. Weganizm oprócz mięsa wyklucza także spożywanie wszystkich produktów pochodzących od zwierząt, np.: nabiał, jaja, miód.

  • Przykładamy szczególną uwagę do składników, z których przygotowujemy diety. Wybieramy tylko sprawdzone produkty. Nasi kucharze nie używają konserwantów i sztucznych ulepszaczy, a jedynie naturalne przyprawy i świeże zioła. Korzystamy wyłącznie z lokalnych dostawców, od których kupujemy certyfikowaną, ekologiczną żywność.

  • Tak, wszystkie nasze pojemniki nadają się do używania w kuchenkach mikrofalowych, nie ma konieczności ściągnięcia wcześniej folii ochronnej, jednak bez folii posiłek szybciej się podgrzeje.

  • Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem na etykiecie. Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest szczegółowo opisany. Na etykiecie znajdziesz między innymi takie informacje, jak data jego przygotowania, rodzaj posiłku, nazwa dania i jego kaloryczność, zawartość makroskładników i ewentualnych alergenów oraz zalecenie odnośnie podgrzania.

  • Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany. Nie ma możliwości wykluczenia innych produktów, niż te, które zostały wyłączone z danego planu diety ze względu na jego charakter.

  • Niestety nie ma takiej możliwości. Nie zajmujemy się indywidualnym gotowaniem. Działamy jedynie na podstawie oferty dostępnej na naszej stronie internetowej w ramach przygotowanych przez nas diet.

  • Teoretycznie tak, dzienny zestaw jest tak skomponowany, aby zapewnić Ci ilość kalorii oraz składników odżywczych potrzebnych przez jedną dobę. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz dietę pełnowartościową i zbilansowaną. Dodatkowo, spożywanie posiłków w dniu, na który są przeznaczone jest również ważne z punktu widzenia bezpieczeństwa. Każdy posiłek na swojej etykiecie ma podaną datę, do kiedy należy go spożyć. Tylko do tej daty i pod warunkiem prawidłowego przechowywania posiłku gwarantujemy jego świeżość.

  • Ze względu na to, że używamy tylko i wyłącznie świeżych produktów najwyższej jakości oraz korzystamy z usług lokalnych dostawców, zamówienie należy złożyć 2 dni wcześniej, do godziny 10:00.

  • Tak, należy zgłosić ten fakt 2 dni robocze wcześniej, do godziny 10:00. Możesz nas poinformować mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 573 338 921

  • Swój zestaw na dany dzień otrzymasz rano, między godziną 1:00 a 8.00. Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty. W sobotę otrzymasz catering zawierający 2 zestawy, na cały weekend.

  • O zamiarze zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować Dostawcę nie później niż do godziny 18:00 na 2 dni przed planowaną datą realizacji zamówienia. W przypadku zmian/anulowana zamówienia na niedzielę – nie później niż do godz. 18:00 na 3 dni przed planowaną datą realizacji zamówienia. W przypadku skutecznej zmiany lub anulowania Zamówienia, należność za anulowane lub zmienione zamówienie (na zamówienie o niższej wartości) zostanie rozliczona z należnością za kolejne zmówienie lub na życzenie klienta zwrócona w terminie do 14 dni od daty złożenia takiej dyspozycji przez Klienta w korespondencji mailowej.

  • Nie. Niestety ze względów logistycznych wprowadzenie pojemników wielokrotnego użytku nie jest możliwe. Ze swojej strony gwarantujemy używanie tylko biodegradowalnych opakowań.

  • Dostawa naszego cateringu zawsze jest darmowa.